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„NUMB  builds into a glugging, broken-machine chug, caffeinated industrial drones stewing beneath the cycles of Skidmore’s hushed, serpentine cries draped around the track like an attic full of spacious cobwebs.“ (Matt Ryan) | „When Stott’s machine bass pulse enters just under halfway through, we realize we’re in for a world of serious contrasts: NUMB  is delicate and gorgeous but has an undercurrent of menace, and the tension between these qualities is the record’s essence“ (Mark Richardson)

This entry was posted on Dienstag, 23. Oktober 2012 and is filed under "Blog". You can follow any responses to this entry with RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.

1 Comment

  1. Gregory Peng:

    Am ende pustet die göttliche greta das wehholz aus und nicht wie ich erst dachte, unser blauer engel. Aber egal, marlene war ja dabei, nahm auch nen zug der blaue engel – und wurd steinalt obwohl ‚don’t touch, roken is dodelijk‘ auf dem vanelle stand … Aber wo ist nur romy schneider, durfte die nicht mitspielen oder hab ich se schlicht übersehn??
    G.


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